Subject: FW: Saku, Saue küla, Meesika - juurdepääs riigiteelt 11344
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 15:51:24 +0200

Palun reg

From: Vahur Kliimand <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 9, 2025 3:50 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Fwd: Saku, Saue küla, Meesika - juurdepääs riigiteelt 11344

Tere Krista

Meie tänase telefonikõne jätkuks saadan alltoodud maili uuesti.

Parimat

Vahur Kliimand // Projektijuht

Ehitusõigus OÜ, Asula 3, 11312 Tallinn, Eesti
Tel.: +372 600 1363, GSM: +372 518 3958
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked], 
<http://www.ehitusoigus.ee/> http://www.ehitusoigus.ee

---------- Forwarded message ---------
From: Vahur Kliimand <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Fri, Nov 15, 2024 at 5:18 PM
Subject: Saku, Saue küla, Meesika - juurdepääs riigiteelt 11344
To: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere Krista

Pöördun teie poole uue kinnistuga, mis paikneb Saku vallas Saue külas 
Meesika kinnistul.

1 - Meesika kinnistul soovime rekonstrueerida olemasoleva hoone 
projekteerimistingimustega.

2 - Projekteerimise käigus soovime rekonstrueerida olemasoleva juurdepääsu 
Kanama-Üksnurke teelt [riigitee 11344].

3 - Samaaegselt hoone rekonstrueerimistööde projekteerimisega lahendame omal 
kulul ning kooskõlastame TRAM’iga ka eelpool nimetatud juurdepääsu 
Kanama-Üksnurme teelt.

Krista - palun andke eeltoodu osas esmane tagasiside.

Tänan!

Kui on küsimusi, palun võtke ühendust.

Parimat

Vahur Kliimand // Projektijuht

Ehitusõigus OÜ, Asula 3, 11312 Tallinn, Eesti
Tel.: +372 600 1363, GSM: +372 518 3958
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked], 
<http://www.ehitusoigus.ee/> http://www.ehitusoigus.ee

Sent with 
<https://tryshift.com/?utm_source=SentWithShift&utm_campaign=Sent+with+Shift+Signature&utm_medium=Email+Signature&utm_content=General+Email+Group> 
Shift

Sent with 
<https://tryshift.com/?utm_source=SentWithShift&utm_campaign=Sent+with+Shift+Signature&utm_medium=Email+Signature&utm_content=General+Email+Group> 
Shift

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.